דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יוסי אסא מונה למנכל תבונה-מילניום מקבוצת SQLink 

מאת    [ 28/01/2013 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 1543 פעמים ]

חברת SQLink הודיעה הבוקר על מינויו של יוסי אסא למנכ"ל תבונה-מילניום, העוסקת בפיתוח, הקמה ויישום של מערכות אינטרנט, מובייל, פורטלים, רשתות חברתיות ופרויקטים עתירי מידע ותוכן.

 

תמיר גורן, מנכ"ל SQLink: "תבונה-מילניום, אשר הצטרפה לקבוצת SQLink במהלך 2012, ממשיכה לזכות בפרויקטים החדשניים והגדולים במשק, בתחומים של ניהול ידע ומידע, פורטלים ארגוניים, אתרי אינטרנט, סלולר ורשתות חברתיות. היה לי חשוב למצוא את האיש המתאים אשר יוכל לנווט ולהוביל חברה כמו  תבונה-מילניום אשר עוסקת בפרויקטים בעלי רמת מורכבות גבוהה. ליוסי יש הן את הכישורים הנדרשים והן את הניסיון הרלוונטי". 

 

יוסי אסא, מנכ"ל תבונה-מילניום, מקבוצת SQLink: "אני גאה להצטרף לצוות המנצח של תבונה-מילניום. הערכתי את החברה מאד בעבר כמתחרה ראויה והיום אני שמח לקבל את הניהול שלה ולהוביל אותה לאתגרים חדשים. בשוק של היום, מקצוענות, חדשנות ועבודה משותפת עם הלקוח הם מרכיבים חיוניים בהצלחה של חברה, אולם הם חייבים להיות מלווים בניהול קפדני, זיהוי הזדמנויות עסקיות, תעדוף ופיתוח עסקי אינסופי. כל המרכיבים הללו יחד הם אלה שיהפכו חברה מצויינת לחברה המובילה בשוק".

 

בתפקידו האחרון שימש אסא כמנכ"ל משותף בחברת Netwise וקודם לכן  שימש כמשנה למנכ"ל (COO)  בחברה, והיה שותף להובלת מהלכים אסטרטגיים משמעותיים. בהשכלתו, אסא בוגר הנדסת מערכות מידע מהטכניון ובוגר קורס תכנות של ממר"מ.

 

אודות תבונה–מילניום

תבונה – מילניום, מקבוצת SQLlink,  הינה שותף מנוהל של מיקרוסופט ומובילה בפיתוח, הקמה, יישום וניהול של מערכות לניהול מידע וידע ופרויקטים עתירי מידע ותוכן, בדגש על חווית משתמש גבוהה ומתקדמת  וניו מדיה.   החברה מפתחת אתרי אינטרנט ופורטלים פנים-ארגוניים,  מערכות מידע ואפליקציות מובייל, אפליקציות עבור הרשתות החברתיות וניהול תוכן שוטף,  כמו גם, פיתוח מערכות לניהול תהליכים ארגוניים וניהול משרד ממוחשב, ניהול מסמכים, ניהול טפסים ממוחשבים, ניהול החלטות ומשימות, ניהול נהלים ועוד.

 

עם לקוחותיה של תבונה-מילניום נמנים: בנק אגוד, בנק הפועלים, כלל ביטוח, כללית שירותי בריאות, בית חולים רמב"ם, נמל אשדוד, ביטוח לאומי, משרד התמ"ת משרד האוצר, משרד החוץ, משרד התחבורה, משרד הפנים, צה"ל, אוניברסיטת בר אילן, המכללה למנהל ועוד. לאתר החברה:  http://www.tm-it.co.il/

 

אודות SQLink

קבוצת SQLink, המעסיקה מעל 1,000 מומחי IT ומונה 6 חברות מבצעת פרויקטי אינטגרציה ומתמחה בכל מגוון שירותי ה- IT, לרבות: תשתיות, תקשורת, אבטחת מידע, בסיסי נתונים, פיתוח, אבטחת איכות, בניית ממשקים, ניהול מידע וידע ועוד.

חברת SQLink הוקמה בשנת 1994.  בין לקוחותיה: בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק הפועלים, מגדל, הפניקס, אינטל, אמדוקס, מיקרוסופט, קומברס, סיסקו, צה"ל, משרד המשפטים, משרד האוצר, בזק, חברת חשמל, טבע ועוד.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב